6 клас Основи здоров'я

30 травня 2022

Тема: Узагальнення з розділу: "соціальна складова здоров'я"


Виконати тестові завдання   ТУТ




23 травня 2022

Тема: Поведінка в екстремальних ситуаціях




Домашнє завдання: параграф 30,  завдання "моделюй" с. 147



9 травня 2022

Тема: Безпека руху велосипедиста

Відеоурок. Безпека руху велосипедиста.


Домашнє завдання: параграф 29, відповідати на питання с. 140


2 травня 2022

Тема: Проживання у промисловій зоні

ВІДЕО


Домашнє завдання: параграф 28, детально ознайомитись з матеріалом в підручнику!


25 квітня 2022

Тема: Пожежна безпека оселі

Домашнє завдання: параграф 27, відповідати на запитання в кінці, розібратися у видах вогнегасників та коли їх використовують.


18 квітня 2022

Тема: Безпека під час користування засобами побутової хімії

Отруєння засобами побутової хімії. Перша допомога

Домашнє завдання: параграф 26, зав. "Моделюй" с. 121



11 квітня 2022

Тема: Тема: Правила безпечного користування газовими приладами

ТОП-10 ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ ПРИ КОРИСТУВАННІ ГАЗОВИМИ ПРИЛАДАМИ


Домашнє завдання: Опрацювати параграф 25




04 квітня 2022

Тема: Правила користування електричними приладами




Домашнє завдання: Опрацювати параграф 24, відповідати на запитання в кінці.



28 березня 2022

Тема: Правила користування водогоном, тепловими мережами



БЕЗПЕКА В ПОБУТІ ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ВОДОГОНОМ презентація.



Домашнє завдання: опрацювати параграф 23, виконати завдання "Моделюй" на с. 111, результати записати в зошит.



21 березня 2022

Тема: Способи протидії агресії та насиллю в підлітковому середовищі



Способи протидії агресії та насильству:

* Не допускати відкритого протистояння;

* Намагатися припинити агресивні дії;

* Спробувати поговорити і з'ясувати причини агресії;

* Поводитися впевнено;

* Стримувати роздратування;

* Не давати негативних оцінок кривднику;

* Якщо агресивні дії не припиняються, сказати дорослим;

* Звернутися до керівництва закладу, соціальної служби;

* Звернутися до поіції.

Люди мають право жити в середовищі без агресії та насилля. Задля безпеки і збереження здоров'я важливо навчитися протидіяти агресивній поведінці й припиняти насилля.


Домашнє завдання: Читати §22. Опрацювати завдання "Моделюй - набувай життєвих навичок" письомово (підручник с.106)



7 лютого 2022

Тема: Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі



Домашнє завдання: опрацювати параграф 18, виконати письмово завдання "моделюй" на с. 93



31 січня 2022

Тема: Стилі спілкування. Значення впевненої поведінки для здоров'я.

Стилі спілкування. Манера спілкування. 6 клас

Домашнє завдання: опрацювати параграф 17, виконати завдання моделюй с. 89, в зошиті.



15 листопада 2021

Тема: Навички і звички

Домашнє завдання: опрацювати параграф 11, виконати письмово завдання моделюй на с. 58




08 листопада 2021

Тема: Звички і здоров'я

Домашнє завдання: опрацювати параграф 10, виконати Ситуаційні завдання на с. 54




01 листопада 2021

Тема: Особиста гігієна



Домашнє завдання: опрацювати параграф 8, 9. Зробити пам'ятку особистої гігієни з урахуванням власних потреб.



25 жовтня 2021

Тема: Профілактика йододефіциту та діабету. Харчові отруєння.

Профілактика йододефіциту та діабету. 6 клас НАТИСКАЙ



Домашнє завдання: Опрацювати параграф 7, виконати завдання "Моделюй" с. 40





26 квітня 2021

Тема: Урок памяті Чорнобиля



Домашнє завдання: Давайте згадаємо, види середовищ, що нас оточують, і яку небезпеку вони можуть нести для людей. Для цього, пройдіть тестування за ЦИМ ПОСИЛАННЯМ.



19 квітня 2021

Тема: Правила безпечного користування газовими приладами

ТОП-10 ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ ПРИ КОРИСТУВАННІ ГАЗОВИМИ ПРИЛАДАМИ


Домашнє завдання: Опрацювати параграф 25



12 квітня 2021

Тема: Правила користування електричними приладами. Перша допомога при ураженні струмом.

Правила безпеки поводження з електричними приладами



Домашнє завдання: Опрацювати параграф 24, відповідати на запитання в кінці.



18 січня 2021

Тема: Толерантне ставлення до ВІЛ-позитивних та хворих на СНІД людей.

Останнім часом пандемія ВІЛ/СНІДу з дивовижною швидкістю поширилася по усьому світу. Відтак ця проблема торкається не поодиноких людей чи певних прошарків соціуму, а всього суспільства: бідних і багатих, іноземців і місцевих жителів, чоловіків і жінок, людей похилого віку, дітей і молоді, людей різних професій, віросповідання й національної належності.

Проблема ВІЛ — це проблема не лише медична, але й соціальна. У ставленні до ВІЛ-інфікованих людей залишається страх заразитися, спричинений незнанням шляхів зараження ВІЛ.

Люди-носії ВІЛ стають ізгоями. Як спілкуватися, як відноситися до людей, що живуть з ВІЛ?

Треба усвідомити кожному, що ВІЛ-інфіковані люди живуть серед нас. Вони так як і ми мають почуття, бажання, надії. Але часто замість підтримки вони отримують негативне ставлення до них. А вони мають такі ж права, як і всі інші люди.

Тож не потрібно давати хворому приводу думати, що його бояться оточуючі, а навпаки ставитись до нього з повагою, йому це якраз дуже необхідно. Таким хворим потрібна тільки підтримка.

Учені не втрачають надії, деякі навіть упевнені, що медикаменти, спроможні перемогти ВІЛ, неодмінно з’являться в найближчі роки. Що ж до вакцини для масового застосування, то, за їхніми прогнозами, вона з’явиться вже в нашому столітті. А поки що всі зусилля науковців і громадськості треба спрямувати на профілактику ВІЛ/СНІДу – такі перспективи на найближче майбутнє.

Людина, незалежно від її ВІЛ-статусу, це насамперед – людина. Лише взаєморозуміння і людяність завжди були тією основою, яка рятувала від будь-якої біди.

Людині, яка хвора на невиліковне захворювання, чиє життя затьмарене тавром, дуже важливо відчувати, що для близьких людей вона така ж сама, що вона гідна любові, що вона має не меншу вартість, ніж будь-яка інша людська істота.

Не залишайтесь байдужими до ВІЛ інфікованих, не ставтися до них упереджено, адже ніхто незнає, що саме принесе нам завтрашній день. Пам’ятайте шляхи передачі ВІЛ і бережіть себе.

ВІДЕОРОЛИК для перегляду

Домашнє завдання: 
Опрацювати параграф 15 с. 76-79.


11 січня 2021

ТЕМА УРОКУ: Психоактивні речовини і здоров’я людини. Протидія тиску і маніпуляціям. Основи здоров’я 6 клас.

Мета: сформувати уявлення про згубний вплив вживання психоактивних речовин на здоров’я підлітків, необхідність відмови від пропозиції вживати шкідливі речовини сприяти розвитку вмінню критично мислити, аналізувати та робити висновки щодо існуючих міфів про психоактивні речовини, виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.


Найпоширенішою шкідливою звичкою серед людей є куріння тютюну. Основну дію на організм людини при курінні справляє нікотин – сильна отрута. За даними ВООЗ, щорічно у світі від хвороб пов’язаних із курінням помирає 3 млн. осіб. Сьогодні на планеті курять близько 1, 3 млрд. осіб. За 1 секунду на Землі викурюється 300 000 цигарок. Люди, які викурюють щодня більше 25 цигарок, живуть на 8 років менше, ніж ті, що не курять. Смертельна доза нікотину для людини становить 1мг на 1 кг маси тіла, це 50 – 70 мг для підлітка. Смертельна небезпека загрожує для підлітка, якщо він викурить пів пачки цигарок. Законодавство України забороняє продаж тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.

Щорічно від алкоголізму вмирає 6 млн. осіб. Середня тривалість життя таких людей не перевищує 55- 57 років. Алкоголь – це ворог, що руйнує здоров’я і призводить до важких хвороб. Токсична дія алкоголю на дитячий організм у кілька разів сильніша, ніж на організм дорослого. Коли людина п’яна, то не контролює своїх дій і чинить необдумано, що може призвести до трагічних наслідків.

Люди роблять необачні вчинки під впливом алкоголю та наркотиків. З усього населення планети, більше 210 млн. вживають наркотичні речовини, це становить 3% людей на планеті. За даними ВООЗ середній вік початку вживання наркотичних препаратів становить сьогодні 11- 17 років, хоча раніше цей вік становив 15- 17 років. Наркоманія стала основною причиною поширення ВІЛ – інфекції та СНІДу.

Психоактивні речовини приносять безліч лих і страждань для родин, є соціальним злом для суспільства.

ІV. Вивчення нового матеріалу. Ми будемо говорити про вплив куріння, алкоголю та наркотиків на здоров’я людини. Англійський філософ Томас Пен вважав, що в людства є три вороги, які забирають більше життів і приносять більше лиха, ніж усі війни разом узяті. Це – алкоголізм, тютюнопаління і наркоманія.

Запам’ ятайте! Уже сьогодні ми тримаємо своє майбутнє у власних руках. Лише ми відповідальні за своє здоров’я.

Позитивні й негативні впливи однолітків

Згідно з дослідженнями психологів, найчастіше причинами куріння підлітків є:
наслідування більш старших товаришів, особливо тих,на яких хотілося би бути
  1. схожим (у тому числі й батьків);,
  2. бажання здаватися дорослим, незалежним;
  3. бажання «бути як усі» у компанії, де курять.
Існує хибне уявлення про те, що куріння дозволяє схуднути (що не відповідає дійсності). Ця помилкова думка є причиною того, що починають курити підлітки з надмірною вагою, найчастіше дівчата.

Куріння дуже часто поєднується з прийомом алкогольних напоїв, наркотичних речовин. Зазвичай перша спроба куріння відбувається в групі однолітків. Боязнь бути відкинутим посилює бажання стати «як усі». Поступово розвивається звичка, спричинена звиканням організму до дії нікотину, що переходить у нікотинову залежність.

І навпаки, діти, які разом зі своїми однолітками займаються спортом, спілкуються в різноманітних гуртках, клубах за інтересами, зайняті корисною, розвиваючою їх особистість діяльністю, не мають бажання й часу на шкідливі звички. У таких дітей престижними є спортивні рекорди, інтелектуальні досягнення, всіляко підтримуються вияви творчих здібностей. А наявність згубних звичок лише осуджується.
 
Ознайомтеся з презентацією:



Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 14 с. 69-75
Зробити плакат (альбомний лист) про шкідливі звички та їх наслідки.

Немає коментарів:

Дописати коментар