9 клас Основи здоров'я

20 травня 2022

Тема: Сучасний комплекс проблем безпеки.



Домашнє завдання: параграф 27, зав. 3,4,5,6 с. 135.




29 квітня 2022

Тема:Епідемія ВІЛ-інфекції\СНІДУ


Епідемія ВІЛ/СНІДу: як запобігти поширенню інфекції та наскільки важлива діагностика?


Домашнє завдання: параграф 25, опрацюйте добре матеріал та ознайомтесь з відеоматеріалом.


22 квітня 2022

Тема: Негативні наслідки ранніх статевих стосунків в підлітковому віці


Домашнє завдання: параграф 24 с. 115. зав.8 с.117 в зошит.



8 квітня 2022


Тема: Репродуктивне здоров'я молоді. Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.


Що варто знати про репродуктивне здоров'я

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 23, 24



1 квітня 2022


Тема: Цінність родини. Готовність до сімейного життя.



Домашнє завдання: опрацювати параграф 22.



25 березня 2022

Тема: Стосунки та рівні спілкування



Домашнє завдання: опрацювати параграф 21 с. 99-102 виконати завд. 4 с. 106 в зошит.



4 лютого 2022
 
Тема: Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини


ПСИХОЛОГ і Я: Як формується характер.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 18, виконати письмово завдання моделюй с. 88




19 листопада 2021

Тема: Самореалізація особистості

Домашнє завдання: опрацювати параграф 10, виконати Моделюй на с. 54



05 листопада 2021

Тема: Моніторинг здоров'я


Домашнє завдання: Опрацювати параграф 9, зробити моніторинг власного здоров'я, згідно параграфу.



29 жовтня 2021


Тема: Біологічні ритми і здоров'я. Значення сну в юнацькому віці.

Значення сну. ВІДЕОУРОК


Домашнє завдання: Опрацювати параграф 7, 
Виконати ПИСЬМОВО завдання Моделюйте на с. 39




15.10.2021

Тема: Складові особистої гігієни


Домашнє завдання: Опрацювати параграф 6 






28 квітня 2021

Тема: Урок памяті Чорнобиля




Домашнє завдання: Зняти короткий ролик (10-15 сек) з вашим відношенням до Чорнобильскої катастрофи. (більш детально можна дізнатися в Каті Бабич)



21 квітня 2021
Тема: Запобігання захворюваннь, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції


Інфекції, що передаються статевим шляхом, лікар Юлія Грицько - Сучасна медицина і здоров'я

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 25, підготувати агітаційну листівку, що закликатиме до використання різних видів контрацепції. (аркуш а4)



14 квітня 2021 
Тема: Репродуктивне здоров'я молоді. Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.


Що варто знати про репродуктивне здоров'я

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 23, 24

31 березня 2021
Тема: Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя.




 Домашнє завдання: Опрацювати параграф 22. Записати цінності власної родини, якими ви пишаєтесь та цінуєте.



24 березня 2021р.

Стосунки й рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками

Мета уроку: створювати умови для формування основних компетентностей для життя, продовжувати формувати поняття про рівні спілкування, навички ефективного спілкування, міжособистісні стосунки з дорослими й однолітками.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, закріплення та застосування знань.


Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 21, завдання 12 с. 106 (письмово)

20 січня 2021

ТЕМА: "Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю". 
Мета уроку формувати в учнів: • уявлення про емоції і як умову, що сприяє зміцненню і збереженню власного здоров’я й здоров’я інших людей; уявлення про види емоцій, причини їх виникнення; • вміння аналізувати власний емоційний стан та емоційний стан інших з метою надання само- і взаємодопомоги; • вміння розуміти, контролювати власні емоції, сприймати й розуміти емоції інших; розпізнавати емоції людей;

Матеріали для перегляду:



Домашнє завдання:

Опрацювати параграф 14.
Саморегуляція емоційного стану. Поради психолога Попрактикуватись вдома.


13 січня 2021

ТЕМА. Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація.

Мета.
навчальна: ознайомити учнів з критеріями та мотивами для вибору професії, основними засадами профорієнтаційної роботи;
розвивальна: формувати вміння реально оцінювати свої внутрішні та зовнішні мотиватори під час визначення свого майбутнього професійного становлення;
виховна: формувати інтерес до свого професійного майбутнього, бажання удосконалювати навики самопізнання, самооцінки, самоконтролю, самовизначення.


Відеоматеріали для вивчення теми:




Робота з інструкцією практичного завдання № 5 «Виявлення професійних схильностей» (С. 72 – 73).

Після ознайомлення з порядком виконання роботи учні приступають до заповнення тесту.










Домашнє завдання:

Опрацювати параграф 13.
Пройти тестування, дане вище, результати оформити з висновками і кинути на пошту +
тестування онлайн, яке потрібно пройти ТУТ і прислати результат (фото або скрін).


* Додаткові матеріали:

Немає коментарів:

Дописати коментар