20 травня 2022
Тема: Сучасний комплекс проблем безпеки.
Домашнє завдання: параграф 27, зав. 3,4,5,6 с. 135.
29 квітня 2022
Тема:Епідемія ВІЛ-інфекції\СНІДУ
Домашнє завдання: параграф 25, опрацюйте добре матеріал та ознайомтесь з відеоматеріалом.
22 квітня 2022
Тема: Негативні наслідки ранніх статевих стосунків в підлітковому віці
Домашнє завдання: параграф 24 с. 115. зав.8 с.117 в зошит.
8 квітня 2022
Тема: Репродуктивне здоров'я молоді. Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 23, 24
1 квітня 2022
Тема: Цінність родини. Готовність до сімейного життя.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 22.
25 березня 2022
Тема: Стосунки та рівні спілкування
Домашнє завдання: опрацювати параграф 21 с. 99-102 виконати завд. 4 с. 106 в зошит.
4 лютого 2022
Тема: Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини
Домашнє завдання: опрацювати параграф 18, виконати письмово завдання моделюй с. 88
19 листопада 2021
Тема: Самореалізація особистості
Домашнє завдання: опрацювати параграф 10, виконати Моделюй на с. 54
05 листопада 2021
Тема: Моніторинг здоров'я
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 9, зробити моніторинг власного здоров'я, згідно параграфу.
29 жовтня 2021
Тема: Біологічні ритми і здоров'я. Значення сну в юнацькому віці.
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 7,
Виконати ПИСЬМОВО завдання Моделюйте на с. 39
15.10.2021
Тема: Складові особистої гігієни
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 6
28 квітня 2021
Тема: Урок памяті Чорнобиля
Домашнє завдання: Зняти короткий ролик (10-15 сек) з вашим відношенням до Чорнобильскої катастрофи. (більш детально можна дізнатися в Каті Бабич)
21 квітня 2021
Тема: Запобігання захворюваннь, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 25, підготувати агітаційну листівку, що закликатиме до використання різних видів контрацепції. (аркуш а4)
Що варто знати про репродуктивне здоров'я
14 квітня 2021
Тема: Репродуктивне здоров'я молоді. Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 23, 24
31 березня 2021
Тема: Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя.
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 22. Записати цінності власної родини, якими ви пишаєтесь та цінуєте.
24 березня 2021р.
Стосунки й рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками
Мета уроку: створювати умови для формування основних компетентностей для життя, продовжувати формувати поняття про рівні спілкування, навички ефективного спілкування, міжособистісні стосунки з дорослими й однолітками.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу, закріплення та застосування знань.
Стосунки й рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками
Мета уроку: створювати умови для формування основних компетентностей для життя, продовжувати формувати поняття про рівні спілкування, навички ефективного спілкування, міжособистісні стосунки з дорослими й однолітками.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу, закріплення та застосування знань.
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 21, завдання 12 с. 106 (письмово)
Мета.
навчальна: ознайомити учнів з критеріями та мотивами для вибору професії, основними засадами профорієнтаційної роботи;
розвивальна: формувати вміння реально оцінювати свої внутрішні та зовнішні мотиватори під час визначення свого майбутнього професійного становлення;
виховна: формувати інтерес до свого професійного майбутнього, бажання удосконалювати навики самопізнання, самооцінки, самоконтролю, самовизначення.
20 січня 2021
ТЕМА: "Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю".Мета уроку формувати в учнів: • уявлення про емоції і як умову, що сприяє зміцненню і збереженню власного здоров’я й здоров’я інших людей; уявлення про види емоцій, причини їх виникнення; • вміння аналізувати власний емоційний стан та емоційний стан інших з метою надання само- і взаємодопомоги; • вміння розуміти, контролювати власні емоції, сприймати й розуміти емоції інших; розпізнавати емоції людей;
Матеріали для перегляду:
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 14.
Саморегуляція емоційного стану. Поради психолога Попрактикуватись вдома.13 січня 2021
ТЕМА. Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація.Мета.
навчальна: ознайомити учнів з критеріями та мотивами для вибору професії, основними засадами профорієнтаційної роботи;
розвивальна: формувати вміння реально оцінювати свої внутрішні та зовнішні мотиватори під час визначення свого майбутнього професійного становлення;
виховна: формувати інтерес до свого професійного майбутнього, бажання удосконалювати навики самопізнання, самооцінки, самоконтролю, самовизначення.
Відеоматеріали для вивчення теми:
Робота з інструкцією практичного завдання № 5 «Виявлення
професійних схильностей» (С. 72 – 73).
Після ознайомлення з порядком виконання роботи учні
приступають до заповнення тесту.
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 13.
Пройти тестування, дане вище, результати оформити з висновками і кинути на пошту +
тестування онлайн, яке потрібно пройти ТУТ і прислати результат (фото або скрін).
* Додаткові матеріали:
Немає коментарів:
Дописати коментар