30 травня 2022
Тема: Узагальнення з розділу "Соціальна складова здоров'я"
Виконати тестові завдання ТУТ
23 травня 2022
Тема: Інформаційна безпека
Домашнє завдання: параграф 30, зав."моделюй", с.141
"Кордон Держави" Протидія торгівлі людьми (29.07.2018)
9 травня 2022
Тема: Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповуваннь. Загроза тероризму.
Домашнє завдання: параграф 29, в зошит с.138 зав. 8,9,10,11.
2 травня 2022
Тема: Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність.
Домашнє завдання: параграф 28, УВАЖНО ознайомтесь з матеріалом параграфу, зав. "Моделюйте" виконати письмово с. 132.
25 квітня 2022
Тема: Захист від кримінальних небезпек
Домашнє завдання: параграф 27, ознайомтесь детальніше з інформацією.
18 квітня 2022
Тема: Правова відповідальність і закони України.
Домашнє завдання: параграф 26, с. 119-124
11 квітня 2022
Тема: Вплив стану грунтів на здоров'я.
Домашнє завдання: параграф 25, зав. 1-5 с. 118
4 квітня 2022
Тема: Вплив забруднення повітря на здоров'я людини
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 24. Написати невелике повідомлення про одне з явищ забруднення атмосферного повітря
28 березня 2022
Тема: Вплив стану води на здоров'я
Домашнє завдання: опрацювати параграф 23, виконати ситуаційні завдання с. 111
21 березня 2022
Тема: організація регулювання і пріоритети дорожнього руху
Домашнє завдання: опрацювати параграф 22, завдання "Моделюй" в зошиті.
7 лютого 2022
Тема: Віктимна поведінка
Кримінологія. Віктимна поведінка
Домашнє завдання: опрацювати параграф 20, виконати ситуаційні завдання та "моделюйте" с. 98
31 січня 2022
Тема: Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ)
Домашнє завдання: опрацювати параграф 19, виконати завдання "моделюйте" с. 92, 2.
15 листопада 2021
Тема: Становлення особистості
Домашнє завдання: опрацювати параграф 11, виконати завдання "моделюй" с. 57
08 листопада 2021
Тема: Симптоми харчового отруєння. Отруйні рослини і гриби.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 10, звернути увагу на симптоматику отруєннь.
01 листопада 2021
Тема: Безпека харчування
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 9, опишіть 2,3 корисні страви будь якої національної кухні, чим вони корисні для здоров'я.
25 жовтня 2021
Тема: Поняття про оздоровчі системи
Оздоровчі системи та їх складові, основи здоров’я, 8 клас
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 7, зробити коротке повідомлення ( 1 аркуш) про одну з оздоровчих систем на вибір.
6 травня 2021
Тема: Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність
Домашнє завдання: опрацювати параграф 28. Зробити таблицю ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ, з стовпчиками "причини" та "шляхи подолання"
29 квітня 2021
Тема: Урок памяті Чорнобиля
Домашнє завдання: Зняти короткий ролик (10-15 сек) з вашим відношенням до Чорнобильскої катастрофи. (більш детально можна дізнатися в Каті Бабич)
22 квітня 2021
Тема: Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України. Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі.
Домашнє завдання: опрацювати параграф26, 27, записати коротко про види правопорушеннь та відповідальність за них.
1 квітня 2021
Тема: Вплив стану грунтів на здоров'я.
Домашнє завдання: параграф 25, зав. 1-5 с. 118
25 березня 2021
Тема: Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров'я. Вплив транспорту на навколишнє середовище.
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 24. Написати невелике повідомлення про одне з явищ забруднення атмосферного повітря
Тема. Соціальні аспекти статевого дозрівання. Спілкування хлопців і дівчат. Принципи рівноправного спілкування
Мета: формувати поняття про соціальні аспекти статевого дозрівання, систематизувати знання про спілкування хлопців і дівчат, ознайомити з принципами рівноправного спілкування; розвивати вміння працювати в команді, навички активного діалогу між учасниками навчально-виховного процесу; виховувати мотивацію щодо вивчення соціальних аспектів статевого дозрівання.
Відеоматеріал:
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 16
14 січня 2021
Тема. Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги.
Моделювання прийомів ефективного запам’ятовування, концентрації уваги, підготовки до контрольної роботи (іспитів). Вправи на розвиток пам’яті та уваги
Мета: ознайомити з принципами ефективного запам’ятовування, способами розвитку пам’яті та уваги; вчити підготовці до контрольної роботи (іспитів), систематизувати знання про психічну й духовну складові здоров’я; розвивати здоров’язбережувальні компетенції, навички самоконтролю (подолання тривоги, раціональне планування часу), мотивації на успіх; виховувати свідому потребу в збереженні та зміцненні психічного здоров’я.
ТЕСТ «УВАГА!»
1. Чи можете Ви описати, як була одягнена людина, з якою Ви розмовляли в останні 15 хвилин?
А так;
Б можу, але невпевнений, що точно;
В я погано пам’ятаю, як була одягнена людина.
2. Чи забували Ви коли-небудь виключити праску або плиту?
А ні в якому разі;
Б 1–2 рази в житті;
В іноді буває.
3. Чи знаходили Ви на вулиці гроші?
А регулярно;
Б дуже рідко;
В ніколи.
4. Чи проїжджали Ви свою станцію метро?
А ніколи;
Б бувало кілька разів;
В регулярно.
5. Ви коли-небудь проходили повз знайомого, не помітивши його?
А ніколи;
Б іноді;
В так, зі мною це часто буває.
6. Чи знайдете Ви дім, у якому були один раз?
А так;
Б можу, але важко;
В ні, мені не під силу.
7. Чи згадаєте Ви імена героїв книги, яку прочитали 2 тижні тому?
А так, майже всіх;
Б тільки головних;
В згадаю, якщо імена легко запам’ятовуються.
8. Чи було з Вами таке: Ви не вгадали людину, з якою нещодавно познайомились?
А я з першого разу запам’ятовую своїх знайомих;
Б іноді прошу нагадати про себе;
В я часто забуваю імена своїх знайомих.
9. Коли п’єте чай із друзями, чи пам’ятаєте, скільки цукру потрібно їм покласти в чай?
А так;
Б так, але бувають виключення;
В далеко не завжди.
10. Чи можете Ви у своїй кімнаті одразу ж знайти потрібну річ?
А так;
Б так, але бувають виключення;
В далеко не завжди.
Опрацювання результатів.
Кожна відповідь А — 2 бали; відповідь Б — 1 бал; В — 0.
Менше 8 балів. Ви дуже неуважна людина і часто страждаєте від своєї неуважності. Не забувайте, що увага безцінна для людей, які вас люблять.
Від 8 до 14 балів. Іноді ви буваєте неуважні, але вмієте в разі необхідності зосередитись.
15 і більше. Ви помічаєте будь-які дрібнички, Вас складно здивувати.
Тема. Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги.
Моделювання прийомів ефективного запам’ятовування, концентрації уваги, підготовки до контрольної роботи (іспитів). Вправи на розвиток пам’яті та уваги
Мета: ознайомити з принципами ефективного запам’ятовування, способами розвитку пам’яті та уваги; вчити підготовці до контрольної роботи (іспитів), систематизувати знання про психічну й духовну складові здоров’я; розвивати здоров’язбережувальні компетенції, навички самоконтролю (подолання тривоги, раціональне планування часу), мотивації на успіх; виховувати свідому потребу в збереженні та зміцненні психічного здоров’я.
1. Чи можете Ви описати, як була одягнена людина, з якою Ви розмовляли в останні 15 хвилин?
А так;
Б можу, але невпевнений, що точно;
В я погано пам’ятаю, як була одягнена людина.
2. Чи забували Ви коли-небудь виключити праску або плиту?
А ні в якому разі;
Б 1–2 рази в житті;
В іноді буває.
3. Чи знаходили Ви на вулиці гроші?
А регулярно;
Б дуже рідко;
В ніколи.
4. Чи проїжджали Ви свою станцію метро?
А ніколи;
Б бувало кілька разів;
В регулярно.
5. Ви коли-небудь проходили повз знайомого, не помітивши його?
А ніколи;
Б іноді;
В так, зі мною це часто буває.
6. Чи знайдете Ви дім, у якому були один раз?
А так;
Б можу, але важко;
В ні, мені не під силу.
7. Чи згадаєте Ви імена героїв книги, яку прочитали 2 тижні тому?
А так, майже всіх;
Б тільки головних;
В згадаю, якщо імена легко запам’ятовуються.
8. Чи було з Вами таке: Ви не вгадали людину, з якою нещодавно познайомились?
А я з першого разу запам’ятовую своїх знайомих;
Б іноді прошу нагадати про себе;
В я часто забуваю імена своїх знайомих.
9. Коли п’єте чай із друзями, чи пам’ятаєте, скільки цукру потрібно їм покласти в чай?
А так;
Б так, але бувають виключення;
В далеко не завжди.
10. Чи можете Ви у своїй кімнаті одразу ж знайти потрібну річ?
А так;
Б так, але бувають виключення;
В далеко не завжди.
Опрацювання результатів.
Кожна відповідь А — 2 бали; відповідь Б — 1 бал; В — 0.
Менше 8 балів. Ви дуже неуважна людина і часто страждаєте від своєї неуважності. Не забувайте, що увага безцінна для людей, які вас люблять.
Від 8 до 14 балів. Іноді ви буваєте неуважні, але вмієте в разі необхідності зосередитись.
15 і більше. Ви помічаєте будь-які дрібнички, Вас складно здивувати.
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 15
Використати для тренування пам'яті, уваги та концентрації 15 сайтів-тренажерів для мозку
Немає коментарів:
Дописати коментар